Τρίτη, 10 Ιουνίου 2008

Φασίστες επιτέθηκαν στην Athens Pride

Ομάδα 40 χρυσαυγουλων με κράνη, ρόπαλα, καδρόνια κ,λπ. φώναξαν συνθήματα κατά των ομοφυλόφιλων και επιχείρησαν να επιτεθούν στην πορεία της Athens Pride Σωκράτους & Αγ. Κων/νου στην Ομόνοια. Από ταρατσα κτιρίου κάποιοι πέταξαν αυγά, γιαούρτια και διάφορα άλλα ωραία. Κάποιοι από την πορεία επιχείρησαν να τους επιτεθούν. Μπήκαν στη μέση οι ΜΑΤάδες που για αλλη μια φορα προσφεραν καλυψη στους χρυασυγουλους και περιοριστηκαν σε νουθεσιες να μην δημιοργησουν επεισοδια.Αλλά φυσικά ουτε σκεψη να τους την πέσουν.Στους ρουφιανους τους ,τα ...καλοπαιδα για ολες τις βρωμοδουλειες τους????

ομοφοβικοι -ρατσιστες και ανεγκεφαλοι χρυσαυγουλοι
προσπαθησαν να επιτεθουν και να ακυρωσουν την γιορτη


απο την πολυχρωμη γιορτη δεν μπορουσαν να λειπουν και τα πολυχρωμα λαβαρα...


«ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ!» Φεστιβάλ Υπερηφάνειας της Αθήνας.

Μια γιορτή μια παρέλαση ένα πανηγύρι…το ατομικό, είναι πολιτικό… …ο καπιταλισμός…και το απολιτίκ, εντός, εκτός και επί τα αυτά.

-- Η σεξουαλική απελευθέρωση (ΔΕΝ) είναι πανηγύρι--



Λαμπρή πορεία… δικαιωματική και ομολογουμένος μαζικότατη -αφού δεν είχε μόνο 700 ανθρώπους όπως κάποια μάτια θέλουν να «βλέπουν»…αλλά τουλάχιστον 3.000 και αυτό δεν αλλάζει με το αν αρέσει η όχι σε καποιους/ες.

Δεν είμαστε ανθρωπομετρητές συγκεντρώσεων αλλά όχι και μερικές εκατοντάδες;

Ήταν εξόφθαλμο το κοντόφθαλμο μέτρημα ορισμένων. Το φεστιβάλ πλαισιώθηκε από παρά πολύ κόσμο και η παρέλαση ήταν μαζική και με πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή από τις προηγούμενες φορές

Εκείνο όμως που είναι αξιοσημείωτο ήταν ότι δεν ακούστηκε μαζικά ούτε ένα πολιτικό σύνθημα.. Εκτός μεμονωμένων περιπτώσεων –αλλά όχι μαζικά.

Εξ άλλου όλοι όσοι στάθηκαν αλληλέγγυοι/ες και συμπαραστάτες/ες - (Γένοβα, Αντιεξουσιαστική Κίνηση, Νεολαία Συνασπισμού) -οι διοργανωτές το είχαν πει… και τους το είπαν ξανά και στην…παρέλαση.

«Όχι πολιτικά συνθήματα. Είναι γιορτή εδώ. Η Σεξουαλική απελευθέρωση είναι πανηγύρι και δεν θέλουμε πολιτικά συνθήματα» (**)

Στα πάνω των πολιτικών συλλογικοτήτων ήταν αυτονόητο ότι η σεξουαλική απελευθέρωση δεν νοείται εκτός πλαισίου της συνολικής απελευθέρωσης του ατόμου.

Ο χώρος της εκδήλωσης από το μεσημέρι και μετά άρχισε να κατακλύζεται από κόσμο τόσο στο χώρο της πλατείας όσο και στα κιόσκια που είχαν στηθεί και φιλοξενούσαν οργανώσεις βιβλία έντυπο υλικό, σουβενίρ κλπ κλπ των βεστιβάλ

Στα κιόσκια υπήρχε πληθώρα υλικού από τη Λεσβιακή, Γκέι, Αμφισεξουαλική και Τρανσεξουαλική κοινότητα ενώ υπήρχαν κιόσκια με τις πολιτικές οργανώσεις Αντιεξουσιαστική κίνηση, Γένοβα, Σπάρτακος, Δίκτυο για τα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα, νεολαία Συνασπισμού, Εποχή.



Η παρέλαση ξεκίνησε στις 6.30 το απόγευμα… με κεφαλή τη σημαία του ουράνιου τόξου και ακολουθούσε … νταλίκα τριαξονική … κινητή πίστα χορού… πίσω από το κινητό-μουσικοχορευτικό…. Ακολουθούσε ένα πολύχρωμο ποτάμι ανθρώπων…



Η δυναμική του πολύχρωμου αυτού ποταμιού … καταγράφεται στις παρακάτω γραμμές που αποτελούν το επίσημο κάλεσμα στην γιορτή παρέλαση.



<< Με το σύνθημα αυτό, η Λεσβιακή, Γκέι, Αμφισεξουαλική και Τρανσεξουαλική κοινότητα γιορτάζει τη διαφορετικότητα μαζί με όλη την Αθήνα! Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια σας καλούμε στην Πλατεία Κλαυθμώνος, το Σάββατο 7 Ιουνίου, για το 4ο μεγάλο Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Athens Pride 2008! Φέτος, το Φεστιβάλ Υπερηφάνειας έρχεται ανανεωμένο – πιο δυναμικό, πιο ενθουσιώδες, με πολλές εκπλήξεις! Για την Παρέλαση και το Πάρτι έχουμε προσκαλέσει μεγάλα ταλέντα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Με ζωντανή μουσική, χορευτικά, ντραγκ σόου, δημοφιλείς DJ και πολλά άλλα, η φετινή διοργάνωση υπόσχεται να μείνει αξέχαστη. Ελάτε από νωρίς να επισκεφτείτε τα περίπτερα για ενημέρωση με τα τελευταία νέα της λεσβιακής, γκέι, τρανς, αμφί κοινότητας και για σουβενίρ. Περάστε από το περίπτερο του Φεστιβάλ Υπερηφάνειας της Αθήνας για τα επίσημα αναμνηστικά σας. Παρελάσετε στο ιστορικό κέντρο και μπροστά από την Βουλή - κάτω από την πολυχρωμία της σημαίας του ουράνιου τόξου. Ελάτε με μεταμφίεση ή μάσκα ή όχι – όπως θέλετε. Όλα είναι χαλαρά. Και μετά - μείνετε μέχρι αργά για χορό και εκπλήξεις στο πιο φαντασμαγορικό πάρτι της χρονιάς! Όλοι και όλες είναι ευπρόσδεκτοι / ες, άσχετα από σεξουαλικό προσανατολισμό, ηλικία, εθνικότητα, θρησκεία ή πολιτικές πεποιθήσεις. (**) Φέρτε φίλες, φίλους και συγγενείς. Ελάτε μαζί μας και γράψτε ιστορία! Να είστε εκεί!!! O ΕΡΩΤΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ….ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ! >>



Το πολύχρωμο ποτάμι … με μουσική χορό και πολλά ντεσιμπέλ πολλά χαπενιγκ … κύλησε στους δρόμους της πόλης… Σταδίου …Σύνταγμα… Βουλή…Πανεπιστημίου…Ομόνοια… Αγίου Κωνσταντίνου Σωκράτους- Εκεί έγινε η επίθεση από τους φασίστες της χρυσής αυγής…Ομόνοια…Αθηνάς…δημαρχείο_ εκεί τελείωσε το μουσικοχορευτικό… Βαρβάκειο… Κλαυθμώνος

Τα ΜΑΤ και οι φασίστες συνεργάτες τους

Η παρουσία μπάτσων ήταν διακριτική και μπροστά από την πορεία…ενώ ήδη διμοιρίες χακί έπαιρναν θέσεις στην αγίου Κωνσταντίνου όταν βγήκαν οι φασίστες της Χρυσής Αυγής για να χτυπήσουν τον κόσμο.

Φυσικά οι διμοιρίες των Ματ ήταν ιδιαίτερα διακριτικοί ήταν και με τους φασίστες της Χρυσής αυγής με ασπίδες κράνη και στιλιάρια που βγήκαν απ τα νέα τους Γραφεία και επιτέθηκαν στην πορεία.



Τους εγκλώβισαν τα ΜΑΤ και …με …τον σκληρό τρόπο του «ελάτε ρε παιδιά τώρα, κάντε λίγο πιο πίσω. Ελάτε παιδιά λίγο ακόμη…» τους πήγαν μέχρι τα γραφεία. Κατά την διάρκεια των χαδιών από τους μπάτσους προς τους στενούς συνεργάτες τους ακουγόντουσαν συνθήματα ρατσιστικά και απειλές. Αφού τους απέκλεισαν στα γραφεία τους, ήταν φανερό και με γυμνό οφθαλμό ότι τα έλεγαν παρεούλα.



Η κεφαλή της παρέλασης σταμάτησε λίγο… στην Αγίου Κωνσταντίνου έτρεξαν και αλλοι/ες από την Ομόνοια να δουν τι είχε συμβεί και τότε ακούστηκαν τα γιουχαϊσματα προς τους φασίστες και τα συνθήματα «φασίστες κουφάλες έρχονται κρεμάλες» το οποίο βέβαια ήταν μαζικό.

Όταν ο κόσμος άρχισε ξανά να κινείται και περνούσε το τριαξονικό από την Αγίου Κωνσταντίνου δέχθηκε αυγά γιαούρτια μπουκάλια και διάφορα αντικείμενα από … τα φασισταριά που είχαν ανέβει σε ταράτσα κτιρίου δίπλα από τα νέα τους γραφεία.



Υ.Γ (1) Συνθήματα που δεν έτυχαν μαζικής απήχησης

Εκεί στο τέλος στην ουρά της πορείας μετά το άρμα- νυφούλα. Εκεί που ακολουθούσαν τρία πολιτικά πανό με …ακούστηκαν τα εξής.

«Η πατριαρχεία σημαίνει ομοφοβία… σεξουαλική ελευθερία»

«Κωστάκη Σανιδά ακούστε το καλά οι gay θα παντρεύονται με τον τσαμπουκά»

«Η απελευθέρωση δεν έρχεται με νόμους, gay τρανς λεσβίες βγήκαμε στους δρόμους»

«Πατρίδα οικογένεια και θρησκεία του καπιταλισμού είναι τα εργαλεία»

«Λιτότητα ανεργία σεξισμός αυτός είναι ο καπιταλισμός»

«Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ανωμαλία, ανωμαλία είναι το κράτος κι η θρησκεία η -εκκλησία»

Ο καπιταλισμός και η πατριαρχία γεμίσανε τον κόσμο κόμπλεξ και φοβία»

«Ο Μάης ήταν μόνο η αρχή παλεύουμε για απελευθέρωση πραγματική»

«Ούτε κρατισμός ούτε ολιγαρχία κάτω ο σεξισμός και η πατριαρχεία»

«Φασίστες κουφάλες έρχονται κρεμάλες»

«Το πάθος για τη λευτεριά είναι δυνατότερο από το Σανιδά»



Υ.Γ (2) Διάλογος ανάμεσα σε δυο γυναίκες διαδηλώτριες-στην ουρά της παρέλασης.

«…

-Σταματήστε να φωνάζετε καπιταλισμός. Δεν είναι πορεία για πολιτικά συνθήματα

--Άσε μας ρε. Σε συγκέντρωση και πορεία θα μας πεις εσύ τι θα φωνάξουμε. Πια είσαι στο κάτω κάτω, Δε σε ξέρω. Δεν ξέρω πια είσαι, όποτε άντε παράτα μας. Θα φωνάξουμε ότι θέλουμε.

-Ούτε εγώ σε ξέρω αλλά εδώ κάνουμε παρέλαση και είναι μια φιέστα.

--Δε ξέρω πια είσαι. Κάνε μας τη χάρη.

….»

Υ.Γ (3) Για την ιστορία…
Gay parade Μάντσεστερ

Η RAF άλλωστε έχει συμμετάσχει και πέρσι στην παρέλαση του Μάντσεστερ και φέτος σε μια ανάλογη εκδήλωση στο Μπράιτον και υποστηρίζει μάλιστα τους τρανσέξουαλ αξιωματικούς, που επιθυμούν να προχωρήσουν σε αλλαγή φύλου. Το 2000, για παράδειγμα, ο σμηναγός Έρικ Κούκσον έγινε «σμηναγός Καρολίνα Πέιτζ» και πέρυσι άλλοι δυο αξιωματικοί υπέβαλαν αίτηση για επεμβάσεις αλλαγής φύλου, που κόστισαν 32.000 λίρες και σήμερα πετούν ως γυναίκες.



Υ.Γ (4) Τα αυτονόητα… και δεδομένα …

Τα αυτονόητα… και δεδομένα όχι της θρησκείας της οικογένειας και της πατριαρχίας … αλλά όλων όσοι θέλουν να είναι ελεύθεροι άνθρωποι και όχι απλά να πιστεύουν ότι είναι ελεύθεροι άνθρωπο… φαίνεται πως δεν είναι αυτονόητα.

Αν είναι δύσκολο πράγμα η αποδοχή… ακόμη πιο δύσκολο είναι να πετάξεις από πάνω σου το σεξισμό το ρατσισμό την ομοφοβία την απόρριψη του άλλου ανθρώπου λόγο της σεξουαλικής του προτίμησης.

Εκεί μπαίνει η αυτοκριτική…. στον καθρέπτη…

Αυτό βέβαια και αν δεν είναι πολιτικό!

Και φυσικά είναι τόσο πολιτικό που δεν μπορεί να περιοριστεί στα καλλιτεχνικά χρώματα και αρώματα μια παρέλασης

Δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο στην παρέλαση στους δρόμους ενός αρνητικού και φιλόξενου Δήμου… που όχι μόνο αρνείται να δεχθεί να τεθεί το φεστιβάλ υπό την αιγίδα του δήμου αλλά ο κύριος Κακλαμάνης αρνείται πεισματικά να επικοινωνήσει έστω και εγγράφως με τους διοργανωτές του φεστιβάλ αξιοπρέπειας.

… αξιοπρέπεια

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ!»

Με αυτό σύνθημα γιορτάζει φέτος για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Λεσβιακή, Γκέι, Αμφισεξουαλική και Τρανσεξουαλική (LGBT) Κοινότητα την κεντρική εκδήλωση της φετινής «Περηφάνιας (Pride)» το Σάββατο 7 Ιουνίου, στην Πλατεία Κλαυθμώνος. Το Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας γίνεται στα πλαίσια του παγκόσμιου κινήματος Υπερηφάνειας (Pride).

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ

Η λίστα των οργανώσεων που συμμετέχουν έχει και πάλι μεγαλώσει. Στα περίπτερα θα συμμετέχουν οργανώσεις της κοινότητας, πολιτικά κόμματα (από κοινοβουλευτικά συμμετέχουν ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμός), μη κυβερνητικές οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και οργανώσεις για την ενημέρωση και καταπολέμηση του hiv/aids. Φέτος, θα έχουμε παρουσία κρατικών φορέων (ΚΕΛΠΝΟ και Γραμματεία Νέας Γενιάς), καθώς και το Σεξολογικό Ινστιτούτο. Επίσης, παρουσία θα έχουν και οι χορηγοί επικοινωνίας μας.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ

Το Athens Pride αποφάσισε φέτος να ξεκινήσει μια σειρά από προφεστιβαλικές εκδηλώσεις, διευρύνοντας το χαρακτήρα του. Έτσι είχαμε μια πολιτική και μια ιστορική συζήτηση με εξαιρετική συμμετοχή, τη διοργάνωση μιας εικαστικής έκθεσης ιστορικού περιεχομένου, καθώς και την έκδοση σε τεύχος μιας σύνοψης της ιστορικής συζήτησης.

Η υποστήριξη που έλαβε φέτος το Athens Pride δείχνει ότι ο θεσμός αυτός απλώνει τις ρίζες του στην κοινότητα και στην κοινωνία. Έτσι, ομάδες κι επιχειρήσεις συνεισέφεραν ποικιλοτρόπως στην οικονομική ενίσχυση του Athens Pride, είτε με άμεσες δωρεές, είτε με διοργάνωση πάρτυ. Μνεία οφείλουμε και στα άτομα, τα οποία κατέθεσαν χρηματικά ποσά στον εταιρικό λογαριασμό του Athens Pride. Πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι τόσο οι οικονομικοί χορηγοί, όσο κι οι χορηγοί επικοινωνίας κι οι υποστηρικτές μας, εκτείνονται πια πολύ πέρα από την κοινότητά μας (βλ χορηγούς). Αυτή η τάση θεωρούμε ότι θα ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια.

PRIDE ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ

Η επιτροπή, στην επιθυμία της να καλλιεργήσει και αυτή την πλευρά στη φετινή διοργάνωση, πέρα από το ζωντανό καλλιτεχνικό πρόγραμμα της κεντρικής εκδήλωσης και την προαναφερθείσα εικαστική έκθεση (βλ σχετικά δελτία), δίνει την υποστήριξή του στην παράσταση της χοροθεατρικής ομάδας «Κινητήρας», η οποία ανεβαίνει στα πλαίσια του Φεστιβάλ Χορού στην Αθήνα, στο Θέατρο ΔΙΠΥΛΟΝ από 12 έως 15 Ιουνίου. Η φιλοδοξία μας είναι σε μελλοντικά φεστιβάλ να εντάξουμε πολλά καλλιτεχνικά δρώμενα όλων των ειδών. Επίσης, στην πλατεία θα γίνει έκθεση σκίτσου με θέμα την ομοφοβία.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο Δήμαρχος Αθήνας απορρίπτει το αίτημα της αιγίδας. Εντύπωση προξενεί ο τρόπος που επιλέγει να το κάνει:

δεν απαντάει ποτέ γραπτά στα αιτήματά μας
δεν δέχεται να μας δει, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μας
δεν μας παράσχει ΚΑΜΙΑ υποστήριξη, εκτός της άδειας της πλατείας και του ρεύματος για την εκδήλωση.
παρόλα αυτά, διατείνεται ψευδώς ότι μας δίνει τα «εννέα από τα δέκα».
Στο δημοτικό συμβούλιο, όταν τέθηκε το θέμα της αιγίδας για δεύτερη χρονιά από τον συνδυασμό «Ανοιχτή Πόλη» που πρόσκειται στο ΣΥΝ, το ξεπέταξε σε δευτερόλεπτα. Είναι πια προφανές, ότι η ιδέα ενός φεστιβάλ όπου οι άνθρωποι δηλώνουν ανοιχτά και περήφανα την σεξουαλική τους ταυτότητα, του είναι ενοχλητική. Παραθέτουμε τα 10 μας αιτήματα, από τα οποία ελπίζουμε του χρόνου να ικανοποιήσει τα 9.

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ

• Παραχώρηση της αιγίδας
• Προσωπική παρουσία του Δήμαρχου στην παρέλαση περηφάνιας
• Υλικοτεχνική υποστήριξη του Φεστιβάλ
• Οικονομική υποστήριξη του Φεστιβάλ
• Χορηγία επικοινωνίας από το δημοτικό σταθμό 984
• Παραχώρηση ικανού χώρου στἐγασης του Φεστιβάλ κι όλων των ομάδων, που δραστηριοποιούνται εντός της Αθηναϊκής LGBT κοινότητας, όπως γίνεται σε δεκάδες πόλεων προηγμένων κρατών.
• συμπαράσταση σε κινήματα χωρών, όπου οι διακρίσεις είναι ακόμη μεγαλύτερες από ό,τι στην Ελλάδα, όπως ήδη κάνουν δεκάδες άλλοι Δήμαρχοι
• Πραγματοποίηση πολιτικών γάμων ομόφυλων ζευγαριών με το υπάρχον νομικό καθεστώς
• Σχεδιασμός κι υλοποίηση προγράμματος ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης των δημοτών για θέματα σεξουαλικής ταυτότητας
• Ειδικό πρόγραμμα βοήθειας για μετανάστες και μετανάστριες, που είναι θύματα πολλαπλών διακρίσεων, με ειδική μνεία στον σεξουαλικό προσανατολισμό

Την ιδια ωρα φασίστες χρυσαυγίτες με κράνη, ασπίδες και λοστάρια προσπαθησαν να χτυπήσουν την παρέλαση



Οι θρασυδειλοι χρυσαυγουλοι με κράνη, ασπίδες και λοστάρια προσπαθούν να πλησιάσουν και να χτυπήσουν την παρέλαση. Έχουν βγει στην Αγίου Κωνσταντίνου και πλησιάζουν στην Ομόνοια.
(εδω μπορειτε να δαιτε το βιντεο απο την φασιστοεπιθεση) http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/fasistes_gay_parelasi__5_.avi

Μπλέ μπάτσοι παρατάσσονται στο τέλος της παρέλασης προς την Αγίου Κωνσταντινου και παράλληλα Χακι ΜΑΤ βγαίνουν προς τους χρυσαυγιτες.

Με κυκλωτική κίνηση και διάφορα «σε … παρακαλώ τώρα έλα ρε παιδιά…» και ανάλογα χάδια τους αποκόβουν και τους κλείνουν στα γραφεία τους.

Οι φασίστες βρίζουν και απειλούν μέσα από τα ΜΑΤ που είναι … ιδιαίτερα φιλικά προς τους ομοίους τους.

Οι απειλές και τα σεξιστικά …. σβήνουν μέσα στα συνθήματα των αντισκεκομενων ανθρώπων απέναντι στο φασισμό.

Από πολυκατοικία της Αγίου Κωνσταντινου εκτοξεύονται από τους φασίστες αντικείμενα από ψηλά προς τον κόσμο που κάνει παρέλαση από κάτω.

Το σύνθημα Φασίστες κουφάλες έρχονται κρεμάλες… δονεί τη Σωκράτους.

ΟΛΚΕ:Απείλησαν πολλούς /ες… τους απαντάμε αντιστεκόμαστε… και δε φοβόμαστε.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=877916
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=876652
http://indy.gr/newswire/fotografies-apo-toys-fasistes-poy-emfanistikan-stin-poreia-toy-gay-pride

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΛΕΣΒΙΕΣ!
(το κειμενο της ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΤΗΕΝS PRIDE2008)

"Ο Μάρκος είναι γκέι στο Σαν Φρανσίσκο, μαύρος στη Νότια Αμερική, ασιάτης στην Ευρώπη, μεξικανός των ΗΠΑ στο Σαν Ισίδρο, αναρχικός στην Ισπανία, Παλαιστίνιος στο Ισραήλ, ιθαγενής στους δρόμους του Σαν Κριστομπάλ, αλητοπαρέα στη Νέζα, ροκάς στην πανεπιστημιούπολη, εβραίος στη Γερμανία, συνήγορος του πολίτη στο Υπουργείο Άμυνας, φεμινιστής σε πολιτικά κόμματα, κομμουνιστής στη μεταψυχροπολεμική εποχή, κρατούμενος στη Σινταλάπα, ειρηνιστής στη Βοσνία, ιθαγενής Μαπούτσε στις Άνδεις, δάσκαλος του συνδικάτου CNTE, καλλιτέχνης χωρίς γκαλερί ούτε πορτοφόλι, νοικοκυρά ένα Σάββατο βράδυ σε οποιαδήποτε γειτονιά οποιασδήποτε πόλης οποιουδήποτε Μεξικού, αντάρτης στο Μεξικό του τέλους του 20ου αιώνα, απεργός στη Συνομοσπονδία Εργατών Μεξικού, ρεπόρτερ που κλείνει ʽτρύπεςʼ στις μεσαίες σελίδες, φαλλοκράτης στο φεμινιστικό κίνημα, γυναίκα μόνη στο μετρό μετά τις 10 το βράδυ, συνταξιούχος που διαμαρτύρεται στην κεντρική πλατεία, αγρότης χωρίς γη, περιθωριακός εκδότης, φοιτητής, διαφωνών με το νεοφιλελευθερισμό, συγγραφέας χωρίς βιβλία ούτε αναγνώστες, και βέβαια Ζαπατίστα του Νοτιοανατολικού ΜεξικούΤελικά ο Μάρκος είναι ένα οποιοδήποτε ανθρώπινο ον, σε αυτό τον κόσμο. Ο Μάρκος είναι όλες οι καταπιεσμένες μειονότητες που αντιστέκονται, εκρήγνυνται και λένε ʽΦτάνει πια!ʼ. Όλες οι μειονότητες την ώρα που πρέπει να μιλήσουν, και όλες οι πλειονότητες την ώρα που πρέπει να σωπάσουν και να υπομείνουν. Όλοι οι αποκλεισμένοι που αναζητούν ένα λόγο, το λόγο τους, αυτό που ξαναδίνει την πλειοψηφία στους αιώνια διασπασμένους –εμάς. Ότι ενοχλεί την εξουσία και τις καθησυχασμένες συνειδήσεις –αυτό είναι ο Μάρκος»"Ανέκαθεν οι κυρίαρχες ιδέες παρουσίαζαν την ομοφυλοφιλία ως μια μορφή παθολογίας, με τους ομοφυλόφιλους άνδρες και γυναίκες να θεωρούνται το νοσηρό προϊόν μιας «διαταραγμένης» ανατροφής οι οποίοι χρήζουν θεραπευτική «μεταστροφή». Με αυτήν τους την συναυτουργία, οι κοινωνικές επιστήμες, η ψυχολογία και η ιατρική προσέφεραν στα ΜΜΕ μια «επιστημονική» αιτιολόγηση για την καταπίεση των ομοφυλοφίλων. Διαχρονικά χρησιμοποιήθηκαν διάφορες κοινωνιολογικές – ψυχολογικές ή ιατρικές «ενδείξεις» που στήριξαν τον εγκλεισμό σε ψυχιατρικά νοσοκομεία και φυλακές. Δικαιολόγησαν τον χωρισμό από τους αγαπημένους, την απομάκρυνση των παιδιών, την απόρριψη από εργασίες ή και την απόλυση. Και για γενικά όσων η σεξουαλική ταυτότητα και επιλογή δεν ακολουθεί την συμβατική ετεροφυλοφιλική νόρμα τις κατάφωρες διακρίσεις στο πλαίσιο του νόμου και της κοινωνίας συνεπικουρούμενη από τον αναχρονιστικότερο, ηθικολόγο και υποκριτικό θεσμό την εκκλησία. Η καταπίεση των ομοφυλοφίλων αγγίζει κάθε πτυχή της ζωή τους. Υπολογίζεται ότι το 92% των ομοφυλόφιλων θυμάτων επιθέσεων βίας είχε γίνει στόχος λεκτικών επιθέσεων και απειλών στο παρελθόν, ενώ το 75% του συνόλου της ομοφυλοφιλικής κοινότητας θεωρούν ότι στο μέλλον θα γίνουν στόχος λόγο της σεξουαλικής τους επιλογής ή ταυτότητας. Οι οικογένειες καταγωγής ειδικά στην επαρχία αρνούνται να αποδεχθούν ένα ομοφυλόφιλο μέλος τους, ενώ στον εργασιακό τομέα υφίστανται διάφορες κυρώσεις ή στερούνται βασικά δικαιώματα υπηρεσιών, όπως συντάξεις, επιδομάτων και αδειών πατρότητας ή μητρότητας. Ενώ σε κοινωνικό επίπεδο η εκκλησία εξαπολύει σταυροφορίες κατά του «ομοφυλοφιλικού τόπου ζωής». Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι αποκρύπτουν την σεξουαλική τους προτίμηση, συστήνοντας τους ερωτικούς συντρόφους ως «φίλους» φτάνοντας συχνά να επινοούν ή να «αποκτούν αναγκαστικά» μνηστή ή σύζυγο. Όλοι αυτοί οι διπλανοί αόρατοι άνθρωποι, αναγκάζονται να ζουν εγκλωβισμένοι στο παρασκήνιο επειδή «έγκριτες» απόψεις -επιστημόνων, παπάδων ή πολιτικών όλοι τους αφιερωμένοι στην τάξη και στην «φυλετική» ηθική- θεωρούν ότι «η ομοφυλοφιλία αποτελεί σύμπτωμα νεύρωσης και σοβαρής διαταραχής της προσωπικότητας. Διότι πίσω από την «χαρούμενη» (gay), εξωτερική εμφάνιση του ομοφυλόφιλου ατόμου βρίσκονται ο πόνος και η οργή που ακρωτηρίασαν την ικανότητα για αληθινή ωρίμανση, υγιή ανάπτυξη και αγάπη». Φυσικά κάτι τέτοιο είναι πέρα για πέρα ψεύτικο, ανυπόστατο, αντεπιστημονικό, αντικοινωνικό και ρατσιστικό. Αποκορύφωμα αποτελούν οι «θεραπείες μεταστροφής» για την «ίαση» των ομοφυλοφίλων και την αλλαγή τους σε ετεροφυλόφιλους.Κάτω από το βάρος των αγώνων των κινημάτων, η προσέγγιση της ομοφυλοφιλίας ως παθολογική κατάσταση τείνει να γίνει εξαίρεση και όχι κανόνας αλλά δεν αρκεί αυτό. Θα πρέπει η κοινωνία με στόχο την απελευθέρωση να αναθεωρήσει τα στερεότυπα και τις κοινοτυπίες που υπάρχουν αναφορικά με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τον ρατσισμό που διακατέχει η ομοφοβία. Μόνο τότε θα μπορέσουμε όχι μόνο να μιλάμε, αλλά και να χτίσουμε ένα καλύτερο κόσμο, ο οποίος δεν θα θεωρεί δεδομένο ότι όλοι είναι ετεροφυλόφιλοι, όπως δεν είναι λευκοί, Έλληνες, χριστιανοί, ορθόδοξοι, ή όλα αυτά μαζί. Η αλληλεγγύη στα κινήματα των ομοφυλοφίλων αφορά όλη την κοινωνία ανεξάρτητα σεξουαλικής ταυτότητας, επιλογής, ή προσανατολισμού ώστε οι ΛΟΑΤ άνθρωποι να:. κατακτήσουν πλήρως το δικαίωμα στο σεξουαλικό και έμφυλο αυτοπροσδιορισμό. βγουν στο προσκήνιο και να ζήσουν μια ορατή ομοφυλόφιλη κοινωνική ζωή, απαλλαγμένη από την ομοφοβία τις διακρίσεις και τον κοινωνικό ρατσισμό. . αντιμετωπίσουν ισότιμα τις προκλήσεις της εφηβείας, της ενήλικης ζωής αλλά και της τρίτης ηλικίας. . διεκδικήσουν ισότιμα τα ζητήματα υιοθεσίας.. προβάλουν την πολιτισμική τους ποικιλομορφία.. κατοχυρώσουν ισότιμα ατομικά, εργασιακά, νομικά δικαιώματα και αυτά του πολιτικού γάμου και του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης.(Να σημειώσουμε ότι ως ΑΚ Αθήνας είμαστε προταγματικά ενάντια στο γάμο και τη σημερινή μορφή της οικογένειας ως θεσμούς βαθιά συντηρητικούς.)Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ούτε «ατομική παρέκκλιση» ούτε «ψυχικό νόσημα», αλλά σεξουαλική επιλογή και ταυτότητα. Δε είναι «κολλητική», ούτε επηρεάζει την εργασιακή ή επιστημονική ικανότητα, αντίθετα αποτελεί μια από τις πολλές διαφορετικές πτυχές της ανθρώπινης διαφορετικότητας. Η χειραφέτηση των ανθρώπων είναι πρωτίστως πράξη πολιτική και όχι «ανδρική» ή «γυναικεία» ή «ετεροφυλοφιλική» υπόθεση και αφορά όλους ανεξάρτητα σεξουαλικού προσανατολισμού. Γιατί ο αγώνας για μια ελεύθερη κοινωνία ή θα είναι αγώνας από όλους για όλους ανεξαρτήτως ή δεν θα είναι για κανέναν!Στα ιδεολογήματα του ή με αυτούς ή με εμάς που προβάλει εκβιαστικά ο ηθικολόγος, φονταμενταλιστικός, εθνικοχριστιανικός straight κόσμος, δεν υπάρχουν διλήμματα: Είμαστε όλοι πούστηδες, όλες λεσβίες.
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΥΝΟΡΑ ΟΥΤΕ ΦΥΛΟ!
http://www.resistance2003.gr/el/texts/text.php?id=193

Δεν υπάρχουν σχόλια: